Kyseessä on harjoitusprojekti ns. mitäpä-jos-case.

Päätavoitteenani oli suunnitella yritykselle uusi, monikäyttöinen logo, joka on tunnistettava ja yksinkertainen, olematta kuitenkaan geneerinen. Halusin sisällyttää siihen yrityksen nimen mukaista "purjemaista" teemaa pullistelevilla purjeilla.

Brändin uudistuksen lähtökohtana oli parantaa yrityksen visuaalista viestintää ja tuoda ravintolan potentiaali paremmin esille. Uusi ilme keskittyy vahvasti merelliseen henkeen ja luo ravintolalle yhtenäisen brändin, joka toimii niin logossa, somessa kuin oheismateriaaleissakin. Lisäksi suunnittelin yrityksen some-viestinnän aiempaa informatiivisemmaksi ja visuaalisesti houkuttelevammaksi, mikä tukee uudistettua ilmettä ja vahvistaa ravintolan identiteettiä.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita