Helsingin nuorisopalveluiden ja nuorisotalojen imagoa halutaan parantaa
kesätyörekrykampanjan avulla. Tavoitteena on viestiä peruskoulusta
valmistuneille, alle 18-vuotiaille nuorille sekä heidän huoltajilleen, että Nutat
tarjoavat nuorille houkuttelevan ja mielekkään kesätyöpaikan.

Nuoret kaipaavat itsevarmuutta ja itsenäisyyttä.
Kesätyö Nupalla tarjoaa heille mahdollisuuden ansaita omaa rahaa, hankkia
arvokasta työkokemusta ja ottaa konkreettinen askel kohti aikuisempaa elämää.
– näin itsevarmuus kasvaa.
Kesätyö Nupalla = itsevarmuutta
Kampanjan visuaalinen ilme on nuorekas, kesäinen ja urbaani. Energiset kuvat ja
videot herättävät kiinnostuksen ja luovat yhteyden nuoriin. Yhtenä visuaalisena
elementtinä toimii kirjaimellinen glow, eli hehku kuvien ja videoiden henkilöiden iholla.
Nuorille puhutaan suoraan, rohkaisevalla ja autenttisella tavalla. Kampanja puhuu
nuorten kieltä ja viestii, kuinka työkokemus voi tuoda mukanaan mahdollisuuden loistaa
ja kasvaa.

YOUTUBE & TIKTOK MAINOSVIDEO
Tarkoitus on luoda havainnollistava video, joka välittää haluttua fiilistä: menevää ja nopealiikkeistä tyyliä kesäisessä ja innostavassa ympäristössä, kuten koriskentillä, skeittiparkeilla ja muissa nuorille tärkeissä paikoissa. Videossa nuoret esiintyvät aitoina ja itsevarmoina juuri sellaisina kuin ovat.
Kiteytettynä: Mahdollisimman autenttista ja rytmikästä matskua.
Bonuksena kampanjalle sunniteltiin omaa merchiä t-paitojen muodossa. Rajoitettu ja vain kesätyöntekijöille varattu erä tekisivät NuPan työtehtäviin hakemisesta houkuttelevampaa.