Kaksi viikkoa kestänyt kouluprojekti, jossa ryhmäni tehtävänä oli luoda kolme erilaista kampanjaa Fölille, joiden tavoitteena oli nostaa esille Opiskelijan Fölikortti -tuotetta ja kasvattaa sen tietoisuutta nuorien keskuudessa. 

Föli on luotettava ja turvallinen - opiskelijahintaan

Tämä on Ketä kuskina? -kampanjan pääviesti. Kampanjan visuaalinen toteutus mallintaa kahden anonyymihenkilön välistä keskustelua, jossa toinen paljastetaan lopussa Föliksi. Viestintä pidetty rentona ja visuaalinen ilme yksikertaisena ja helppolukuisena. Kampanjasta tehty kolme erilaista versioita, joissa viesti vaihtuu visuaalisen ulkoasun pysyessä muuttumattomana.

Vastasin tässä projektissa äänisuunnittelusta ja olin mukana myös animoinnissa.

Föli on kaikista liikennevälineistä paras vaihtoehto - opiskelijahintaan. 

Tämä on Pylväät-kampanjan pääviesti ja kampanja koostuu kolmesta hyvinkin yksinkertaisesta videosta, joissa Föli laitetaan vastakkain eri kulkutapojen kanssa. Videot luotu käytettäväksi somessa sekä digitaalisessa kadunvarsimainonnassa.

Vastasin tässä projektissa visuaalisesta toteutuksesta, animoinnista sekä äänisuunnittelusta.

Fölin uusi runkolinjasto tutuksi – Opiskelijan Fölikortti huomioiden

Tämä on Radio- ja podcastmainoksen pääviesti. Mainoksessa esitellään uudistuvaa runkolinjastoa pitäen viestintä opiskelijoille kohdennettuna.

Vastasin tässä projektissa äänityksestä, äänisuunnittelusta sekä äänen jälkikäsittelystä. 

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita